2011年5月30日 星期一

左撇子的煩惱 ver1.2

- 經常會伸出左手來跟人握手...

- 搭地鐵果陣, 會出現撞閘既情況, 因為嘟錯隔離果度閘.
而當中又以九鐵出事率最高 (欲知原委請自行到九鐵閘口望望)

- "左撇子比較聰明的喲"
我唔覺得呢句係讚美, 甚至有點厭惡.
年中俾呢句野累死好多次.
信我, 我絕對認識過左撇的蠢貨!
極其量, 左撇只是較富創造力.

- 在八十年代既幼稚園, 用左手寫字應該同賴尿一樣屬嚴重罪行.
不然怎會被 打手板 見家長 兼罰佢用右手寫字?!
而家既左撇小朋友幸福好多, 已經唔再見到強逼小朋友用右手.
社會幸好還是進步的.

- 在學習上, 左撇子實在比有讀寫困難的小朋友還要折墮 (至少佢地仲有社工跟進),
每逢要上果D郁手郁腳既課堂, 如美勞, 音樂, 以至體育, 老師們一向只會用慣用的右手作示範,
你想學咩? 就得自行將整套動作翻譯成'左手VERSION'.
學到幾多, 就自求多福了.
社會, 其實又冇乜點進步過...

- 而家明白點解左撇較富創造力啦~?
根本唔係乜野優點, 只屬求生本能而已.

- 買鞋時, 都會先伸出左腳去試鞋, 但sales遞俾你果隻, 通常是右腳...

- 到銀行辦手續要簽名, 你總想大罵為為何條鎖鍊總是那麼短,
諗諗下又無奈要吞番啖氣, 側側身去就番筆...

- 上館子進餐時, 不論中西, 餐具都需要自己由頭執過擺位.

- 吹漲的是, 當你擺完之後, 侍應係會幫你還原...聲稱為"擺.番.好"...

- 更吹漲的是, 有時會遇上過份熱心的侍應, "擺.番.好"不特止,
還會企圖向你講解所謂真正的 table manner...

- 到你擺番好所有餐具之後, 開始有啖安樂茶飯食下,
但係左手面果位仁兄又會開始嫌你撞到佢...

4 則留言:

Evereclipse 提到...

正如我喺微博所講, 我已經俾人打走晒呢d習慣...

但係睇完你呢篇之後先發現, 原來咁多年黎我都冇改過用左腳試鞋先呢個習慣, 次次都搞到手忙腳亂, 我明明除咗左腳隻鞋先, d sales又熱心到死咁要塞隻右腳埋黎仲要想幫你試, 咁點呢?! 究竟我接你隻右腳先定除埋自己隻右腳先呢...

唉~

Elaine 提到...

對住你食飯咁多年,點解從來唔覺你用左手ga?係咪你有時用右手ga?

Jerk 提到...

的確, 有時我係會用右手的, 但同妳食飯我應該唔撚會理妳照用左手的... 結論係, 妳觀察力好低! LOL

byuhsan 提到...

仲好記得小學因為fucking既筆劃序,個miss擦到我本簿爛咗!!!
講真,左手寫字即,畀條生路嚟行吓啦...寫到咪得囉!
其實左手人成日都畀人當係freak架啦~慣哂~