2011年5月2日 星期一

難民遊 - 內地篇

- 呢個一睇就知堅野啦~
簡直係難民飯的極致!
rmb$25 有飯有菜有水有蕉,
仲送埋蘿蔔乾怕你冇野"送"飯 (你都知自己d野難食哩~)
而呢兜野, 係購自廣州會展...

- 晚上太過冇野做, 唯有去超市研究有乜好食,
俾我見到呢個, 一麵兩味!!
以為好特別, 點知只係比平時多包湯粉,
然後叫你用第二層兜兜裝住飲......
把屁到冇人有!!

- 第二晚學精了,
買番d穩陣品牌,
哈蜜瓜味午後紅茶冇wyman講到咁正,
我始終都係覺得紅色樽才是皇道!
青瓜味薯片就真係fresh,
fresh到唔覺係薯片, 似炸青瓜.

- 同場加映秀色可餐 racing queen!!
賣bb車都有racing queen, 問你死未?!

5 則留言:

力高 提到...

青瓜片果包野其實香港會唔會有得買?有興趣啊@@

Jerk 提到...

就係香港冇我先買之嘛~ 有興趣的話叫人上開深圳同妳買吧. btw, 內地近排興一隻叫"薯脆"的品種, 正方型一舊舊的, 勁香勁脆, 幾個大品牌都有出, 不過又係香港冇的.

行內人 提到...

唔記得提你唔好食飯盒,會場仲有老麥, pizza 其他選擇。算吧, 蕉已食。

Jerk 提到...

我見到有老麥指示, 但搵來搵去都搵唔到...

多謝你果d溫馨提示呀, 如果唔係我死左響果度了!!

Ting 提到...

樂事果個朋友買過返黎我食過筒裝...
但我食果隻好似唔係叫黃瓜味...叫唔知咩瓜
我覺得好食,可惜香港無