2011年5月6日 星期五

折子戲

第一幕

人物: 西裝人甲, 時裝人乙
地點: 超市

鏡頭由貨架第一排尾部向前zoom,
zoom到中段甲同乙從左邊行出來,
再接住跟住兩人到前方.

乙: "真係唔駛買野上你屋企呀?"
甲 (四圍搵野look):
"唔駛咁客氣啦, 上黎坐下就好囉~ 呀... 尿片響邊排呢... 最近點呀? 呢排成日唔見人, 我個女出世咁耐你都冇見過."
乙: "其實...我呢排 xxxxxx(macguffin)xxxxxxx"

鏡頭close up, 甲擰轉頭望向身後的乙.

甲: "點解咁大件事你唔一早同我講呀?!"


第二幕

人物: 西裝人甲, 時裝人乙, 西裝人妻, 嬰兒
地點: 甲家

鏡頭由透明玻璃餐台底下向上炒,
開頭被所有碗碟遮蓋,
一碟一碟拿走之後,
鏡頭影住三人.

人妻(問甲同乙): "你兩個做乜神不守舍咁呀?"
甲 (指著乙): "佢... 有D事想請教妳..."
乙: "xxxxxx(macguffin)xxxxxxx"

鏡頭由窗外開始 zoom out

鏡頭一轉, close up 人妻抱起嬰兒把玩.

人妻(鬆一口氣): "哦... 我身邊都有朋友係咁~"
乙: "唔係喎, 唔止喎... xxxxxx(macguffin)xxxxxxx"
人妻(驚訝): "下?! 咁你忍耐左幾耐?"
乙: "....大約半年..."
人妻(難以置信) : "下?!!? 原來你忍左半年?! 你呢半年係點捱架?!"


第三幕

人物: 西裝人甲, 時裝人乙
地點: 私家車內

鏡頭影住正在望風景的乙, 然後pan過去zoom正在駕車的甲.

甲: "你記唔記得早兩年我消失左一輪?"
乙: "記得, 你話去讀書丫嘛"
甲: "其實唔係. 真正原因係當時我老婆都 xxxxxx(macguffin)xxxxxxx"
乙 (啞口無言): "......."
甲: "所以佢好明白你而家既情況, 因為當時佢都suffer得好緊要."
乙 (啞口無言): "......."
甲: "所以有時有野真係唔好怕, 要拎出黎講. 你唔講, 你以為得你一個面對緊;
你講出黎, 就可能發覺好多人原來都面對緊類似既問題,
真係you will never walk alone..."

---------------------------------------
延伸閱讀:

**有關何謂 macguffin, 可參閱以下維基條目:

6 則留言:

Margaret 提到...

um...我真係唔明你講緊乜.....

Jerk 提到...

其實, 睇唔明好正常~ 哈哈
btw, 多謝你的坦白~~

siumak 提到...

哇...好鐘意你個fd呀
引用you will never walk alone依句~
係真ga,一定要講嘛~
你永遠不會獨行呀~!!!!

btw,睇左wiki都唔明~hohoho

Jerk 提到...

siumak, 妳其實應該係少數睇得明的人~!!將我上次同妳講果d野代入去xxxxxxx果度就是了

吳若菩 提到...

朋友,我好天真好傻咁,以為macguffin係拼音...係"麻鳩煩"既意思..........

Jerk 提到...

"拿拿拿~ 妳唔做得咁樣借頭借路話鳩我架喎~!"