2013年4月11日 星期四

荷蘭。比利時。杜拜 雜絮

- 在阿姆斯特丹下塌的旅館,
我明明book單人房, 但一入去就見到三張床,
我番落去同receptionist姐姐寒暄問點解會有三張床
佢望一望我, 答
"幾好呀~ 咁你可以帶新朋友來過夜呀~"
答完仲對我單了一下眼... o.<
荷蘭真可愛~
(FYI, 今次我其實係一個人去, 雖則每次講出黎都冇人信...)

- 今次旅程最大遺撼之一就係遇上 van gogh museum 裝修!!
但職員好快就提供一個浪漫行程補數:
"拿我地用一條紅繩將舊館同新館連埋一齊,
只要係跟住樹上既紅繩就會去到新館,
步行十分鐘左右就到~"

然後, 下圖就是佢所講的紅繩,
看見冇?!
  
但我行左三分鐘就唔見左條繩...
結果我行多半個鐘都去唔到,
要截車再不停問路先去得到...=.=

- 傳說中的magic mushroom!
可買返屋企自行栽種,
但後果自負.

- 阿姆斯特丹的eye film institute,
呢部係紀念品機,
只要係"隊"部手機入去,
就會有條影片送俾你,
睇落好低能, 
但唔止我, 現場好多老外玩呢部機都玩得好開心~

- 呢度原本應該係鹿特丹的一個市集,
但我去到果陣就只見到... 空地一塊...
當日仲只係得零度左右(仲勁大風),
好辛苦先行得過對面...

- 歐洲大部份的廁所都要收費,
而呢間就係廁所+精品店,
當然所賣精品全部都同廁所有關,
就連男裝衛生巾都有得賣!
可即買即用(!!)

- 各大火車站都有此類locker,
方便抵用,
背囊友必用!
點解要講呢個呢,
係因為香港其實都有同款locker, 如紅磡站,
但費用竟然比歐洲貴得多...
(例: 最大果格,香港係HKD$70 per 2 hours,
而比利時都係約HKD$70......per 7 days!)

- 其實此行主要目的係去"廟思淫" (又係每次講出黎都冇人信...),
而竟然有朋友突然捐出museum pass一張!
真係慳好多!
特別鳴謝C小姐仗義捐出.
冇錯~ museum pass上面係寫小姐, 但...who fucking cares?!

- 荷蘭火車有好多款, 幾乎每次乘搭都唔同,
而呢款包箱型算係最好坐(價錢一樣),
見上圖兩位訓得好辛苦?
望埋下圖
其實可以變床,
仲可以熄燈及閂門,
只要你夠厚顏~
(但我只係厚顏了一個站, 去到rottendam就將座位擺番整齊~因為好多人!!)

- 住hostel有樣好, 就係不時發現溫馨之處,
好多人臨走時會將剩餘物資放在common kitchen益下家,
看, 連老抽都有!

如果英國是food hell,
荷蘭至少都算係food grave,
沙律醬撈薯條已經係荷蘭最受歡迎食品之一......
(另外仲有可樂餅, 但唔夠薯條飽肚)

- 搭A380的好處!!

- 話說因為種種原因, 我去到杜拜果陣已經係凌晨兩點幾,
而這個號稱不夜城的杜拜機場在出閘後竟然係冇食肆...
(有costa cafe, 但佢同我講只剩coffee沒有cake)
左問右問之下, 要去到職員專用小食部,
仲要同好多夜班員工鬥搶先搶到上圖果個麵包...
我突然覺得自己好淒涼...

- 冷氣巴士站在香港人眼中沒甚特別,
但在杜拜, 簡直就是綠洲!
就算唔搭巴士都要入去坐下,
如果唔係真係會中暑. 

- 我唔否認, 當我在街角轉出突然看見呢個環境,
我係有想過逃跑的...

- 去杜拜旅遊, 好多人會跟 local tour 搭成個鐘車由城內出去沙漠玩,
我沒有.
因為我住果間酒店樓下已經係沙漠(但我明明在城內)......~

沒有留言: