2012年8月12日 星期日

聽風者


(係, 我係嬲到要另文再講~)

首先, 我對合拍片係冇偏見的,
但籌到內地咁多資金, 拍d咁既垃圾出黎就罪無可恕.
表面上, 明星大 時代大 畫面大,
睇落冇得輸,
但劇本戇鳩就完全浪費晒以上所有野,
全片扮晒緊湊實則非常枯燥空洞冇野落肚,
某些情節更淪為笑料 
直頭係浪費金錢.

(以下含劇透, 打算入場者應避免閱讀, 
雖則我覺得讀完之後入場反而會睇得開心d~ 如果你當佢係笑片的話)

- 成齣戲主軸係講竊聽,
成套戲有三分二時間係講共產黨如何偷聽如何解碼摩斯密碼, 
去刺探國民黨的機密情報, 講到千辛萬苦, 
不過共產黨果幾件所謂精英特務自己講機密就係用電話, 甚至大搖大擺坐響餐廳講...
屌你班友戇鳩架咩?!
大陸平時好鍾意矮化國民黨, 但而家攪到成班共產黨好似傻仔一樣,
我係大陸就唔會批呢d劇本囉~~

- 戲中的王學兵聲稱要去香港而讓位俾周迅,
但佢之後卻又神奇地不停出現上海.
算~ 我忍你!
戲中的周迅居然在打麻將果陣無啦啦跌出摩斯密碼字條而招殺身之禍,
算~ 我又忍你!
但作為秘密特務的周迅在結局死左之後居然有盛大葬禮,
仲要勁多人送殯, 明星一樣,
算~ 我都忍你!
而范曉萱竟然在三分鐘之後就講:
"701小隊所有人的生與死, 都是機密"
風光大葬竟然係機密?!?!
你玩鳩我呀?!

-而更吹漲的是,
周迅出殯果副棺木, 係西式的(!!)...
在1949年, 在國共內戰, 用西式棺木??!?!
你想點撚樣呀導演?!
你不如俾個微波爐佢陪葬丫笨!

3 則留言:

katicia 提到...

haha so nice

竇蓉 提到...
網誌管理員已經移除這則留言。
siumak 提到...

我未睇
不過我聽到人有讚好。。。。-_-