2011年5月23日 星期一

雜 絮 - 寫在等待電腦修復之時



- 唔好再問我睇過d乜野所以搞到咁...
(我知錯了)

- 前排老友結婚, 我地訓晒身去攪,
而當中, 小弟係負責統籌兄弟服裝,
幾經辛苦, 先可以襯到一set令大家睇落冇咁似酒樓部長,
畢竟, 唔係每個人著起西裝就會變 adrian brody 的!
呢個故事好似之前講過,
但冇講過的, 是我地當日萬事俱備, 然後遇上一個好鳩的攝影師...

我真係未見過一個攝影師會喝令兄弟, 喝令大忴姐, 甚至喝令親家奶奶的!

而我, 其實早於當日早上已睇唔過眼, 率先跟佢發難.
咁結果係點呢?
我今日收到佢影果d相.....
果然, 所有有我個樣的照片都係甩皮甩骨......
chok晒樣都冇用!

- 近排睇番多少少戲, 不過都係舊片多.

modern family:
第一次睇呢套電視劇, 係響飛機上面,
然後有日發硫屋企有full season, 睇下睇下就睇晒.
劇名好老套, 但劇情溫情得黎有時都幾夠賤.
尤其是戲內果個南美肥仔manny, 以細路黎講佢都可算好戲,
時而細路, 時而老人精, 拿捏得非常準確~

just go with it:
普通adam sandler式愛情片,
kill time 不俗.
但我睇完先知原來第二女主角係brooklyn decker...
唔怪之得咁熟口面...
andy roddick真係有福~

關公大戰外星人:
未睇晒, 但講真,
冇大家講到咁悶喎!
至少故事有晒脈絡 (鳩唔鳩就另外一回事),
cult片黎講都算係咁

我明白應該支持正版,
但呢套我真係忍唔住......

2 則留言:

Evelyn 提到...

個攝影師好似真係唔驚俾人打.....
呢D場合梗係廣結善緣,講真,新人D親朋可能遲D係客...

Jerk 提到...

所以某程度上我覺得佢有型架~
佢就係見個個都怕一對新人唔鍾意所以唔出聲, 恰得就恰, 我抵唔住頸, 我選擇做壞人發佢爛渣!~