2011年5月29日 星期日

若你喜歡怪人

年中總會聽到唔少人既願望係:
告別平凡生活.

而我每次聽到呢類說話, 都想衝口而出:
"我同你交換丫笨!"

自童年開始, 我去到每一個環境都太過起眼,
(正確一點的說, 是礙眼!)
無論我既內在抑或外在, 都一定成為大家話題.
然後自然被論斷為一個怪人.

從此, 我特別羨慕果d叫阿強/阿偉既同學,
亦妒忌其他擁有一副"大眾口面"既朋友,
佢地可以同其他相似既人自自然然走埋一堆,
湮沒於人海而不為人察覺,
而我, 永遠都係odd man out裡面果個odd man...

冇人比我更渴望平凡.

但你努力忘記過去, 但過去並不會把你忘記.
求其舉幾個例:

- 某著名blogger E小姐說:
"如果唔識你真人, 剩係睇你個blog, 我一定以為你係有精神病的!"

- 早前跟朋友晚飯, 席間佢送上書一大本,
再附送一句:
"呢本書好0岩你睇, 我一見到就諗到你~"
......而果本書叫做"瘋子的世界"...

- 耐唔耐都會有網友send下email俾我吹吹水,
(係呀~ 呢度有人睇架其實!)
其中一封是咁的:
(原文照錄, 唔關事的內容已變騎兵, 發件者請勿打頭~)
"哈囉Jerk生,
我是你的讀者,呢封email我好想send給你
因為我驚朋友討論會被人打
XXXX
XXXX
XXXX
係咪我有問題呢?
但我唔敢同人講
驚被人話我唔正常
咁我又覺得你可能會明白呢種感覺
所以send比你"

..........................................=.=

而又其實, 我可能暗啞底已經接受左呢種生活...

某: "有冇人話過你唔正常?"
我: "有, 好多~~"
某: "咁你有冇一刻覺得過自己真係唔正常?"
我: "條~~ 你問我都多餘既~ 你問得我, 我實覺得自己正常架.
如果我想為自己做一件事, 但係自己都覺得有問題,
我仲點解要做落去呢? 除非我有精神病架0者~"
某: "你咁肯定自己冇精神病??!!"

10 則留言:

Elaine 提到...

試問誰可潔白無比

匿名 提到...

我睇左你個blog年幾, 但從來唔覺得你有問題wor, 反而覺得你有時寫D野幾好笑 :)

Jerk 提到...

咁就請到微博一聚~ 果度好多院友~~ wahahahaa

Evereclipse 提到...

如若你喜歡怪人, 其實我很美~ :)

明你感受, 其實掉返轉咁諗, 可能唔係你怪, 只係呢個地方既文化黎黎去去接受到同做到既野都係嗰d太過公式化?

(你睇下做人幾好, 又怪落社會度!)

你覺得平凡生活好, 平凡人又覺得唔平凡既生活好似好好架jeh.

Karelian 提到...

我諗覺得你怪既人係因爲唔抵得你有咁獨特既思維啫。尤其是話你有精神病個班。又,無正常人鍾意同有精神病人吹水的。

牙膏 提到...

說你怪的那些,也要本身有怪的成分才說得出你怪啊
那不就是怪人說怪人,又何怪之有?

ps:一點點也不覺得你怪,天才就是會招惹到這些吧.

Jerk 提到...

去到天才又未免太言重了吧~~
我條命食唔起呢兩隻字呀朋友~~

肥龍 提到...

你好.偶爾有拜讀你個blog.
我估,相對於其他人對你既「異常」既無限想像, 或者你對「平凡/普通」其實都有好多想像...
正如有d有錢人/明星/celebrity都好鍾意講, 「其實我都想過下『一般人』既生活嫁... 」.........
我覺得事實係,唔係人人怪得起;而所謂既平凡其實好多位甚是沉悶.

身為怪人,
其實你心中還是偶爾暗喜, 對吧? ;D

Jerk 提到...

你好呀~ 我係骨精強呀! 得閒多d黎坐丫~

或者咁講, 唔係暗喜, 而係慣晒人地對我既「異常」無限想像/無限放大. 即係好似過親海關就會自動行入搜身室一樣. 與其俾你截, 不如我自己行入去, 大家慳番d時間嘛~

牙膏 提到...

那就天妒英才/天生我才/天羨怪才/天...才怪...=="