2009年12月1日 星期二

生.老.病.out

我好怕out,
但有d野,我寧願out, 都唔要做.

- 衫褲鞋襪

我已經過了追潮衫潮鞋的年齡 (雖則我到而家都仲想買對陳年pump omni lite),
而家只係會求其買d唔太難睇就著出街.
夏天更加過份, 隨手拿起件背心就算.

"你咁瘦著背心唔好睇囉!!"
"瘦又唔著得背心?! 咁, 肥先著得呀? 咁你實著得好睇啦~!"

- 唉phone

一直以來都傾向支持中小企, 專用埋d古怪電話,
風靡全球的 i-phone 我係諗都冇諗過買.

因為我唔係太想借部電話俾人玩...~
以前用 smartphone 就好好多,
可以將d files 收到好埋而冇人開得出~!

- facebook

唔止一次講過, 當我第一日知道facebook有tag相功能之後,
就已經決定唔玩facebook.
我知好多events, 好多相, 好多野玩, 好多朋友...

但就如馮小剛的"手機"裡說:
"科技拉近人與人之間的距離, 但有時近的令人喘不過氣."

趁這世界還未崩壞, 我還想過簡樸的現實生活.

5 則留言:

荒木茂 提到...

唉phone?facebook?乜嘢嚟架?XD
唔知點解,睇完你篇文諗起《稻中乒團》入面的情節──幾個o靚仔講起課餘娛樂,別人說打機,田中話自己只有收音機。同學仔問:是FM嗎?田中震住咁話:係AM呀~~

Jerk 提到...

另一個chapter仲有井澤:
"我還在打過氣的超任!!"

siumak 提到...

facebook真的很可怕

Jerk 提到...

就係睇完妳個故事, 令我更加深信我既決定好正確~~哈哈

聶秀康 提到...

唉也....fb艾風乜都冇呀!我後『撈』tech人....

b