2009年12月11日 星期五

性 感

題目: 你介意女朋友出街果陣衣著性感嘛?

事源某人被男朋友河蟹, 嚴禁穿著時下好似好興的通花絲襪出街.

的確, 一般女人(係, 係一.般.人! 極端例子不在此談)只要一穿通花絲襪,
無論上身著既係乜野衫, 都會突然變得性感.
收視率會頃刻飆升.

若果同我出街果陣著得性感, 我可是完全不介意的;
當然, 著得性感同其他麻甩佬出街就好難唔介意.
但去到呢個位的話, 你所介意的, 可能已經唔係衣著問題...

(回帶時段)

讀書年代, canteen 經常出現一個怪人, 冇人知佢係唔係學生,
每每食飯時間就見佢蒲頭, 但唔係食飯,
而係靜靜雞企響同學身後, 睇人地睇緊乜野雜誌...
你睇幾耐, 佢就裝幾耐!!
有人會嚇到避開; 有人會__佢老__;

但我地呢
就會幫佢擔埋凳, 再攤平本雜誌響台面,
然後同佢講:
"唔駛企響度咁辛苦啦, 坐定定睇丫嘛~"

(回帶完畢)

想講乜呢?
出現得響我身邊的女性, 就算衣著性感都可保安全.
頂盡咪俾你遠望~
你望得到又掂唔到,
想行近d睇乳溝咩? 得~
行埋來望囉, 但你要埋到佢身, 就先得要埋到我身...

你估下當年果個怪人坐底之後仲有冇得睇雜誌?

6 則留言:

荒木茂 提到...

我有朋友鍾意叫女友扮辣妹,仲要越辣越好?!!!!

btw,個怪人被你哋捉住問長問短?

Jerk 提到...

問長問短?太善良了吧?!~

荒木茂 提到...

喂,咁究竟點呀?咪吊癮啦!

塞米一條揚陸轟炸機 提到...

我真係以為你咁好死叫個怪人黎一齊睇雜誌架!


你咁樣欺騙我純良的心靈,要怎麼補償先?

Jerk 提到...

(請你睇雜誌~)

塞米一條揚陸轟炸機 提到...

......