2009年12月17日 星期四

品牌行銷

屌~ 正呀喂~~
雪糕品牌"阿波羅"推出新產品
.

.

.

.

.

.

.

我嘗試模仿佢地管理層的思考模式...
"冬天令到雪糕銷售量下跌, d冷凍機器自己雪到硬晒唔係辨法喎,
咁, 如果我地拎來雪火煱料維皮,
咁咪四季都賺晒囉!!"

好響的如意算盤呀~

但用一個雪糕品牌出火煱湯料, 係咪傻架?!

你有冇見過護舒寶出紙巾?
一樣係生產成本唔高, 性能相近,
每個女人用完護舒寶都會用紙巾,
仲可以標榜吸水力強.
睇落都冇得輸架~, 點解唔出?!

我一拎起盒"阿波羅", 第一樣諗既係...
"呀...有冇匙羹架呢?"

3 則留言:

bratrice 提到...

上年買過,好好食,香濃。

(對,是off-topic了,你的重點不是它的味道哦)

Jerk 提到...

真係好~ 終於引到一個真係食過的出來~
我想問呢, 同小肥羊比分別大唔大?
又想問呢......凍食O唔OK?

荒木茂 提到...

我淨係想知有冇我至愛的雲尼嗱味。