2009年12月14日 星期一

我愛富貴門

以行動杯葛無線好耐,

(好多人成日都話無線壟斷,又或其他台唔爭氣所以焗住睇,
但佢地好似從來唔知, 呢個世界有個option叫做: 唔睇!
喂~ 真係冇人逼你睇架喎~
仲要係免費電視, 你期望佢會俾乜野你?!
你以為佢會為香港觀眾眼睛幸福而拍劇?
太一廂情願了吧~ 醒下啦!
佢地梗係為廣告客戶拍劇啦!
做人要識分庄閒, 冇份落注唔好咁大聲~
所以我好諒解萬基銀行點解成日幫襯恆生~
你亦都要慶幸佢係幫襯恆生而唔係農業銀行.
雖則, 都不遠矣...)

難得今晚得閒,
估唔到富貴門可以令我笑足成晚~

"我而家除左錢, 乜野都冇架喇!"

"你強姦我叫愛我?!"

"奶奶妳唔駛擔心~ 我頭先打過電話俾一心, 但係個電話打唔通..."

好荒謬好冇邏輯咩?
咪同香港人一樣~
又要睇, 又要屌, 仲要追!
螢幕上冇邏輯, 螢幕下冇邏輯,
呢d, 咪就係貼近民生囉~

6 則留言:

siumak 提到...

前幾日好笑
我個fd話笑左好耐

“我架車撻唔著火~~"

我個fd問,乜架車可以撻得著火架咩?

zoe 提到...

wakakakaka
i love this quote "我而家除左錢, 乜野都冇架喇!"

果然富貴!!

荒木茂 提到...

我就鍾意幹探不斷叫大家冷靜d:
呢d野交畀我地警方處理啦...
爆破專家就到架啦...

如果我係呂良偉,我會做低佢先!

Jerk 提到...

你地搞到我好想由第一集睇番囉!!

Unknown 提到...

之前angie同呂良偉講:我地一齊用"愛"去感受。
大佬呀,而家仲有無咁講嘢?

塞米一條揚陸轟炸機 提到...

"奶奶妳唔駛擔心~ 我頭先打過電話俾一心, 但係個電話打唔通..."

無敵~

你地搞到我好想由第一集睇番囉!! +1