2009年12月9日 星期三

紋身 後感

雖說是入門手機, 但我當日不停把玩hero同埋tattoo,
hero除左個鏡頭靚d, 個mon大d,
真係唔覺有好大分別喎!
冇理由要我俾多兩千蚊去買多200萬象素與及0.5吋闊度嘛...

- android 確係比 windows mobile 快好多.
- 介面來說, 同iphone似足八成...(即係冇介面)
- apps呢, 可能係android的最大弱點, 仲未成熟.
- 有樣野比iphone優勝, 就係可以將所有apps射落sd card,
再同朋友分享~
- 畫面解象度奇低, 明明睇果陣冇事, 一set做wallpaper就變low-res.
- 唔知係畫面細定係我手指大, 我成日打錯字.
- 上網ok, 尤其是上google網站果陣, 奇快!
- 睇片就非常麻麻, 雖則上youtube速度又係奇快~
- 支援大部份常見影片格式, 除左rvmb...
- 由於小弟冇join任何手提上網plan,
呢排出街的最大娛樂就係四圍勾人線~

3 則留言:

douglas 提到...

來加入屎乜通吧! 記得唔好入3就得,當你要上就上果下正爆~

Jerk 提到...

勾線真係好好玩哩~
完全滿足罪惡感呀!

Unknown 提到...

我曾經都有做,但係當你好想上網但係又勾唔到線果種失落感仲正啊!