2009年11月24日 星期二

斑馬在線

近排生果報推行"sims"化, 將好多新聞轉成動畫,
案件重演一樣.
熱切期待佢將果d 茅山轉運案 又或 桃色糾紛案轉成動畫呀下!~
點解要咁生動呢?
或多或少都係因為新推出果個"壴斑馬"服務.
而家只要你拎住份實物報紙, 睇完段新聞就會見到下方有一個QR code,
就好似咁...
然後你用電話(有QR reader 果D) 對住佢嘟一嘟, 就可以連接上網睇埋段動畫.
我親身試左一次,

發覺
原來呢個服務係需要收費的...

咁...既然我部電話上得網, 咁我點解唔直接上去睇網上版, 而要拎住份實物再嘟佢呢?
仲要計我錢?!
最火起的是, 我係見有周秀娜先上壹斑馬架嘛...
但上到去又冇周秀娜download囉!!

5 則留言:

zoe 提到...

因為呢....

"隨著壹斑碼服務的推出,壹蘋果網站也同步引入「點數看文章」的嶄新模式"

Jerk 提到...

話明"點數"看文章, 就更加應該有周秀娜啦!!

荒木茂 提到...

係,咪就係要周秀娜嗰兩點囉!
我覺得最經典係VDO NEXT!...

siumak 提到...

宜家我連d細小既新聞都看
都係因為d cg咋~hahahah
笑死我啦

我同個同事仲會估,邊個新聞會有cg哩
我地都唔明點解陳鴻烈會有cg囉~

Jerk 提到...

咁貴買套software番來, 緊係用盡佢啦~
遲下可能豪情都會有cg.

而家台灣打壓佢地, 遲下香港都可能冇得睇...
不過尋日茅山師傅果段cg又真係好好睇~!