2009年11月22日 星期日

妙想天開

收到bb100方面傳來內容為"妙想天開"徵文活動的email,
大意係寫下點樣從節省得來的月費來消費...
第一個感覺係:
"喂! 佛利民果d論文都係寫呢d咋喎!!"
ok...因佛利民之名, 我寫!

bb100以割喉價$99招客, 介紹兩個人入會仲可以免埋果$99,
搞到呢排msn list一個二個都係果句: 有冇人想申請寬頻?
拿~ 玩得呢個遊戲, 就個個都想成為免費果個.
咁, 個個都唔想俾錢, 到最後要俾錢果個就好似輸左一樣.

所以, 若然問我慳左果d錢可以點樣駛,
咁我會回饋番我d朋友 a.k.a 下線 a.k.a 輸家.

我實在唔忍心要我既朋友成為輸家...

沒有留言: