2009年11月3日 星期二

壞品味系列

- http://www.toysdaily.com/discuz/thread-112771-1-1.html
呢個'山寨玩具大圖鑑'堅係好野~ !!
仲要係日本出! (不過據玩具達人B所講, 呢本野其實出左好耐, 唯獨香港從來冇貨)
由你 見過 到 諗都冇諗過 既山寨玩具都有~
真係做到超英趕美架!
美國有 NIKE x 變形金鋼好巴閉?!
我地祖國有姚明 x 籃球 x 變形金鋼!!
迪迪尼出米老鼠 x 柯柏文算得係乜?!
我地有福娃金鋼!!
***************************************
- 每次有朋友去日本旅行都會循例問我有冇乜野要買.
我總會答:
"如果你去到見到一件產品會令你從心底發出屌~~~! 一聲的話, 請即刻買!
因為我實鐘意!!"
結果, 有d朋友會覺得呢個task太抽象而罷就,
但另一方面, 真係有朋友會努力找"屌~~~!" 的
ok~ 我知呢件唔係新野~
但難得有人咁有我心,
仲要貼心地買夠一對俾我把玩,
就足夠我貼一篇來表揚啦~~!

***************************************
- 有冇人知道呢隊新組合個名點讀?
.
.
four anderson??
而家個世界真係好鬼扭曲,
有人會出左碟之後先開始上堂"學"唱歌;
而家呢隊竟然係上完兩堂泰拳初班出來做"跳舞組合"??
btw, 其中一條友個樣好鬼熟口面,
睇埋新聞先知原來係改左藝名的陳張敏...
算啦...你都係番去打波啦~
***************************************
- 作為煙民, 我真係覺得呢個包裝ok的~


曾幾何時你都試過用兩指夾住支珍寶珠扮食煙嘛?

4 則留言:

匿名 提到...

我都送過比我既煙民朋友!
哈哈!
不過我嫌佢得一種味!
太少選擇!
應該出特醇珍寶珠!

畢滿

Jerk 提到...

下? 原來得一種味?! 好在冇買~

siumak 提到...

我個fd果陣都post過thomas果個機械人,話搵左好耐都搵唔到haha

Jerk 提到...

喂! thomas機械人我見過實物喎~ 我知邊度有! 你姪女要唔要?~
反而福娃金鋼我搵左成年都搵唔到...

btw, 我近排見過最牛的山寨玩具係...會變貨櫃車的...喜羊羊...