2009年11月19日 星期四

急症室的一夜

(ok...唔駛拍手住, 唔係我有事, 我只係跟車去的)

印象中應該係第一次去公營急症室,
嘩...真係亂過睇 "E.R." 喎...

- 一行入門口, 仲以為會有熱血醫生衝埋來問你邊度有事,
(當然, 我更希望衝埋黎果個係護士~)
點知係: "先生, 戴番個口罩先啦!"

- 插播
都係AV惹的禍, 個個都對護士有遐想,
實情呢...護士真係冇件好野!!
至少我識果d係咁~

某護士於泌尿科工作, 成日投訴俾d男病人食佢豆腐,

"嘩~ 咁你插尿喉果陣係咪會兜野捅入去男病人果度架?" 我問.
"咁又唔會, 會俾人投訴架! 但有時會 八支...八支半...咁樣, 佢仲痛苦呀!"

護士, 真係唔可以得罪的...
(插播完畢)

- 在急症室, 最慘的唔係等幾粒鐘見醫生, 而係煙癮起...
當晚仲要係橫風橫雨的十一月,
擔住把遮行幾條街先至可以離開醫院管轄範圍...
然後發現自己冇帶火機...

- 坐足幾粒鐘, 冇娛樂, 唯有焗住睇無線果套XX巨聲,
我第一次睇, 相信亦係最後一次睇,
真係唔明, 點解會有人追睇呢個節目...
睇人唱K有乜好睇?! 平時去蒲仲睇唔夠?!

- 肚餓, 但急症室冇啖好食, 只得一部零食機.
又唔收八達窿只收現銀.
死摷爛摷先搵夠四蚊碎銀.
好難得地買到包媽咪麵醫肚,
保安哥哥竟然又走埋黎: "先生, 戴番個口罩先啦!"
"戴住口罩點食野呀?! 又要我行幾條街出去門口食呀?!"

- 悶左成晚, 臨走先見到急症室的壓軸節目: 男女糾紛!!!

正呀~ 條女喊得勁淒涼要驗傷, 應該係扭親手腳之類啦,
真係我見猶憐, 成日都叫人唔好打女人架嘛~ 男人真仆街...

點知鏡頭一轉...
男事主徐徐下車 (當然係救護車!)
佢半邊頭俾個女人打到爆晒...

6 則留言:

荒木茂 提到...

hahahaha
頂,好傳神呀!

荒木茂 提到...

我個護士朋友(冇錯,每個人總識幾個護士朋友,香港真係咁多護士?),佢對付啲吸毒院霸(賴死唔出院,但得閒又會偷走出去take嘢),抽血時會盡量"好"手勢~~

不過,實情我懷疑我朋友啲手勢唔係特登都係咁上下....

Jerk 提到...

小心呀! 道友D骨好脆架~

BTW, 我都試過親身同護士交惡既經驗...而果次, 我係睇牙醫...!

荒木茂 提到...

"我都試過親身同護士交惡既經驗..."

拭目以待!

塞米一條揚陸轟炸機 提到...

"男事主徐徐下車 (當然係救護車!)
佢半邊頭俾個女人打到爆晒..."

睇到呢度我笑左 XD

Jerk 提到...

當時從佢一隻眼神 (另一隻已經紮到睇唔到)都散發到一陣無奈~