2009年11月8日 星期日

婚紗背後

第一次參與婚紗展,
(唔駛恭喜我...我只係去做野...)

- 真係男人地獄來的!
未入墳墓先落地獄, 哪來的道理?!
故此, 強烈建議展方增設男仕休息抽煙區!
橫豎都係死, 食埋支煙先嘛!

- 入得場的情侶都擁有非比尋常的消費力.
而又, 若果想做得成生意, 記得唔好sell俾錢果個 (即係男人),
集中火力攻擊女方就可以了~

- 跟據非正式統計, 場內七成女性把口係冇停過;
而七成男士個樣都好似被雞姦的一樣...

- 其實我一直都分唔清外地同本地影的婚紗相有乜野分別...
除左貴一截之外...

- 香港好鬼細的又一事例:
路過一檔正播放婚宴錄像的, 看得入神,
睇睇下...
"咦?! 呢個咪阿堅?! 佢幾時結婚架?!"

4 則留言:

Elaine 提到...

都話你個blog每日有幾十click都係我ga la~~

其實,assume一般人只係結一次婚著一次婚紗,去婚紗展做乜?做多d資料搜集預備結十次?

又,可唔可以close左個字詞驗證呀?好煩膠。

Jerk 提到...

因為果度有高度傳染性的公主病菌~
好多女人入到去都會受到感染的說.
"嘩BB~呢件好靚呀~如果結婚果晚可以著呢件就好了!"
"我地訂左婚紗喇喎..."
"咁呢件好似sharp D丫嘛~你唔想人地讚你老婆靚架咩?!"
"呢件低胸架喎. 妳都冇..."

siumak 提到...

打死我都唔會去

Jerk 提到...

我原本都打死唔去的...
我去到果陣友人們都好驚訝:
"點解你會來呢d地方?!"
"哦...我係來叫人諗清楚的~"