2009年11月10日 星期二

雜 絮

- 九龍風水傳

都話風水術數應該列入中學必修課程架啦!

搵到錢又搵到食, 唔駛再愁年青人就業問題.

果D乜乜剪翅計劃可以摺埋咯.

睇風水果個可以有幾十億身家;

識茅山果個又可以九淺一深幫人開運;

而家仲有寵物問米...仲有個好型既名叫寵物傳心師!!

傳心喎......存心___咋?!


其實我都係死物傳心師, 大家以後唔見左電話呀, 遙控呀, 底褲呀都可以搵我,

我會用傳心術幫你搵搵:

"佢而家響一個好黑既地方... 佢好驚...

不過佢叫你唔駛擔心... 佢會遲d番... 唔駛煮佢飯..."


- 俄 女

俄鋁個主席 Oleg Deripaska 因為背景 "有D野" 而拎唔到美國簽證,

嚇到高盛宣佈退出上市保薦, 可能響香港上唔到市.

但呀主席向各大小股民派定心丸, 話自己身家清白, 仲話普京可以做證!!


喂大佬...你講完我仲驚喎...

即係等於克林頓搵貝盧斯科尼證明佢唔鹹濕; 又或

特首好有心推行民主進程: "唔信你問下我個 friend 金正日~"


- being charlie kaufman!

搵足一年都搵唔到 Charlie Kaufman 導演果套 "Synecdoche, New York" DVD,

點知, 佢忽然響下個月香港上畫!!!

BTW, 香港版的 poster 醜到喊...


- being michel gondry!!

講開 Charlie Kaufman 就順手講埋 Michel Gondry,

黎緊法國電影節有佢的 "the thorn in the heart",

但小心地雷, 係紀錄片來的...

- ok...又來...壞品味時間
「你好,我係Karen,我有心事... ... 」
「真case嚟㗎﹗」
「我知係真,等我又搵啲心事寫信俾你。」
「好呀,署名仆街丫。」
「我諗住搵個有型啲嘅名喎。」
「變型金剛?」
「Thomas金剛﹗」
「Thomas金剛,你有咩心事?」
「我同女人合唔到體,點算好?」
「係咪因為你搵錯福娃呀?」
「係福娃又唔錯,有得5P。」
「咁你係咪搵錯Megan Fox呀?人哋咁索,睬你有味。」
「有乜理由?﹗我咁靚仔﹗﹗」
「火車頭金剛身,好kai囉。」
「不知幾多女冧我個頭﹗﹗﹗」
「我諗你換個忍者龜頭好啲... ... 」
「呢期緊係興小飛柒啦~~」

5 則留言:

匿名 提到...

好鬼死鍾意你果句:
BTW



畢滿

Elaine 提到...

咁樣會暴露左我地既關係ga~~~~

Jerk 提到...

(呢度有鬼人睇咩~~)

rainsun 提到...

synecdoche new york 在尖咀HMV有。我嗰隻喺嗰度買。

Jerk 提到...

好唔好睇? 好唔好睇?