2010年10月22日 星期五

關於寫作......我想說的其實是......II

- 當然, 呢D所謂既夢想會隨著現實而改變,
同好多打工仔一樣, 畢業之後我就冇再拎過筆寫字.

- 點知多年之後, 誤打誤撞之下, 我竟然寫起專欄來.

- 每個禮拜交六百字, 對我來講可以好輕鬆,
我可以寫一堆垃圾交貨算數, 但我又唔想.
我總希望每個禮拜D人睇完會有反思,
對社會反思又好, 對自身反思也好.

- 縱使我到而家都唔知個專欄實情有冇人睇,
但就算冇人睇, 上面既基本理念係不變的.

- 有時, 攪一兩個爛gag在所難免, 畢竟"新蚊"係一本娛樂雜誌.
我希望讀者睇完就算冇反思, 都可以得到少少娛樂~
唔駛悶出個鳥來.

- "新蚊"讀者群係比較年輕的一群,
如果一開波就講一d好大既題目,
相信佢地睇完第三句就會skip.
所以, 個pattern通常都係
用一d比較貼近佢地既字眼當中,
靜靜embed比較大的題目落去.

- 寫得淺白亦都有故意的, 如蔡瀾話齋:
"寫得太深, 得自己睇得明, 有鬼用呀?!"

- 我少人睇, 唔代表我可以亂寫.
這是良知的問題.

- 原本編輯哥哥同我講只係寫四至六期,
點知寫下寫下就寫左半年.
而今日出街的, 將會係最後一篇.

- 對我來講, 呢一篇能夠出街, 簡直係完美的結局~
但很抱歉, 呢一篇係冇gag位的.
亦都相信有人會睇唔明,
唔明的可以繼續唔明, 因為冇乜損失~
但明的, 就自己會明.

- 感謝編輯Chris的包容和忍耐...與及膽識!
我到而家都覺得佢搵我寫野係一件好冒險的事.(!!)

- 對於每一個send email俾意見我的朋友,
讚又好彈又好, 都非常感謝.
實在係一個非常有趣的互動體驗.
但我總係唔明, 幾乎每一個email都會提到"好怕俾我串"...
呢個就有點無奈囉~

7 則留言:

匿名 提到...

唔知點解你會覺得冇人睇,
不過我的確期期買都係打開專欄睇左你同Elaine既文先,之後仲經常update你地個Blog,不時都笑下諗下同朋友分享下,
而家突然知道你係最後一期,
好似有d失落咁,
希望你寫作既生涯長d啦"
可以o係其他媒體睇到你既文!
如果你係一個希望人反思既sender,
我呢個receiver有時都get到少少野架(我諗)
所以, 希望你一路堅持啦!
Thank you so much"

Jerk 提到...

多謝哦~
不過你唔留名人地以為係我自己寫架~~

匿名 提到...

其實我一直都有追開你既專欄~
因為覺得你攪gag得黎又吾係亂up~
好有意思~估吾到呢期竟然係最後一期~
好在我有買;D
希望你會再寫專欄~
支持你!:)

牙膏 提到...

一路都好中意睇你blog同個專欄架.好欣賞你寫既野.希望將來會有第二個專欄.^^

非常十分極之超級無敵支持你既寫作!!!

pui 提到...

唔係你自己寫架‥唔係霸王上市公司主席先有睇架‥我叫呀沛呀‥不過係個想多謝你寫左咁耐令我睇新monday多左重娛樂同意義既人!

Jerk 提到...

TO 匿名二號: 多謝! 不過下次留言記得求其都要諗個名呀~

TO 牙膏: 多謝! 我都非常十分極之超級無敵支持你既寫作, 但你個BLOG竟然摺左!

TO PUI: I LIKE YOU REPLY MOST! UP得出"霸王主席"證明你真係有睇開~ 其實寫專欄呢一段日子我都得到好多, 每一個留言/email都很有得著. 我多謝番你至真!

牙膏 提到...

oh..真的嗎?我會開心到睡不著的..
我個blog無摺左.系換左名.^^