2010年10月16日 星期六

壞品味系列


知道係乜的唔駛我解, 唔知係乜的我都唔知點去解,
因為我發現原來我從來唔知呢舊野係點稱呼...
姑且稱佢為 "越野飛珠" 先.
.
簡單黎講, 就係一個將珠珠由起點運去終點的遊戲,
途中會經過好多障礙,
你就可以透過下方的panel去排除萬難.
(如圖中的黃色掣係控制黃色部份, 藍色捍就控制藍色部份)
年紀細的應該未玩過~
但這可是我的童年回憶之一呀~!
.
圖中呢個係迷你復刻版, 原版係大一倍以及啡+綠色的.
(小克好似曾經響專欄畫過原版, 但唔記得幾時)
而呢個復刻版一式有三款, 仲可以拼埋一齊玩.
.
係架~ 係好低能架~
但iphone果d game咪又係玩緊呢d野!!

4 則留言:

美寶 提到...

我細個都有玩過...好想買返大大個的!!!我玩果個有得最後"叮"一聲架!

Jerk 提到...

係~ 仲有計時器呀~~

塞米一條揚陸轟炸機 提到...

哈,唔睇真D真係估唔到係乜。

匿名 提到...

小克係有畫過,
睇到果刻超感動!

畢滿