2010年10月21日 星期四

宅的一天

- 放工之後無無聊聊的去睇"告白",
我素來討厭日本電影,
但見口碑同賣飛情況(我去到只係買到頭幾行...),
又去睇下有幾好睇.

分別從幾個人把口出發去整合一個故事唔算新穎,
但做得到有條不紊都唔易,
而且電影MV感非常之重 (主題曲仲要係radiohead的last flowers, 死未~),
有別於平時又長又臭的阿婆扎腳布式日本電影.

但睇完呢套戲, 係唔會開心的. 好沉重.

- 散場之後, 未食飯好肚餓,
但油麻地食到厭, 就蕩左去佐敦搵食,
行下行下, 見到有間野幾骨子又唔貴就撞左入去.
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=38491
以佢既價錢其實我冇乜要求,
但佢既食物竟然幾有心思, 唔係求其煮.

之前openrice見有人彈'澳牛'既意粉唔夠al dente,
食澳牛都咁撚高要求.
咁我又扮下食評人講一句:
呢間d意粉真係夠al dente~
就連d蝦都好夠al dente囉!

- 返到屋企就繼續打機扮jordan,
發現原來只要完成10個challenge就可以用jordan打my player系列.
"咁有乜好玩呀?!"
er...可以踢佢去打bobcats, 同埋,
著adidas囉~

btw, 隻game某個陰暗位可以入code,
懶人請記住以下號碼,

icanbe23

2 則留言:

siumak 提到...

你都可以好宅丫

Jerk 提到...

我果晚睇完告白即刻想send msg叫妳去睇~