2010年10月19日 星期二

關於寫作...我想說的其實是...

- 唔怕面紅的同大家講, 我小時的其中一個志願係作家(!!)
- 中學時期好得閒, 係參加過公開的徵文比賽, 仲要贏左...

- 更加唔知醜的同大家講, 當年會考果陣, 中文作文我係以文言文應戰的.

"返去磨墨啦阿伯! 而家冇左會考架喇!!"

就係而家冇左先更加要講, 好多人考過都唔知,
其實會考係可以用文言文的!
字數仲有優惠呢~ (唔記得係三百定四百字...)
咁當然, 我當年係死得好慘的...

- 曾經睇過一篇訪問, 記者問某女作家:
"妳日寫夜寫, 生活作息同一般人唔同, 有冇一刻覺得自己生活好唔正常?"

佢答:
"只要你曾經有一刻有想過以作家為職業, 呢個念頭已經好唔正常!"

(眼訓, 待續)

2 則留言:

美寶 提到...

我曾幾何時都有同一個"占占占....!~~~"

不過,當大個真係有機會揸住支筆,當你鐘意既文字變左職業,食飯又諗,訓覺又諗..係一件好!?(唔知點形容)既事...

所以冇幾耐就放棄左...我都係情願寫自己鐘意寫既野..

P.S. 我當年A-LEVEL,實用文攞A的:P

Margaret 提到...

=.= 我以前個同學都係用文言文考作文架,仲要係 A 呀!