2010年5月25日 星期二

早安越南 前傳

話說前排去越南做少少野兼夾hea,
對於我呢d有航空恐懼症的大鄉里,
上機前梗係要做足準備:
買! 玩! 具!
(真係work架喎~)


早前網上熱傳的"認字金鋼", 原來香港有得賣,
雖然變身形式有點無賴, 但有夠無聊~
(如果下一水出人體器官生字就爽了!)


我很勾, 呢排少睇玩具新聞,
當我知道lego有得抽人仔果陣已經全港斷市,
而我居然戇居到入機場買...
機場當然有貨啦, 貴過出面三成有多呀!!!

而更不幸的, 係我抽中最冇人要的...太空人...

2 則留言:

naruto 提到...

肯定成屋垃圾啦

Jerk 提到...

我近年已經好忍得手架喇~