2010年5月12日 星期三

雜 絮

- 我仲未收到選舉通知書呀下...
但其實, 應該就咁拎身分證都可以投票的了...
但又其實, 我係需要轉地址架囉...

- 我很勾, 我一直以為免費商場雜誌只係得"讀書好",
(OK, 仲有本好出名的叫'點心', 但呢本唔係度度有嘛~~)
但尋晚行街又無意中見到有本叫"pandaa!"又幾好睇.
而今期主題係'crazy'...內裡仲有專題係講savant syndrome.
(有乜咁吸引? 唉你唔係savant你唔會明架喇~~)
估佢唔到的是, 呢本野, 係'東方'出的...

- 返屋企果陣, 聽到後面一對情侶對話(嚴格黎講只係得條囡講)

"你同我阿媽一撚樣架! 剩係識得屌, 做0岩又唔見你讚下我, 我阿媽又係咁, 上次我考到全班第十一名 (!!全班...), 佢讚都冇讚過我, 係咁話我讀書係應份架喎...屌! 所以我下學期咪唔撚讀囉!! (按: 佢唔讀既意思, 係唔返學...) 係呀, 我特登唔撚讀呀, 等佢剩係識得鬧丫拿!!"

(呢個時候, 條仔大概係消化緊條囡講既野...)

"唉, 算啦, 你諗唔到我鬧你乜架喇, 你都唔識諗野, 你諗野邊有我咁detail丫!!"

我果下真係忍唔住擰轉頭望佢!!

"望乜野呀四眼仔?!"

"哦冇...想讚下妳講野好夠中氣之嘛~~"

6 則留言:

siumak 提到...

我期期都裸架喎pandaa~
我咪有次同你講,佢講art野
但串錯左portfolio做profolio囉~~笑死

Jerk 提到...

記得呀~ 因為我都成日串錯~ 哈哈
我都係揭揭下先發現呢本野出左好耐,
但我真係第一次見有得派咋~~

荒木茂 提到...

條女真係型!我鍾意!

DOUBLECHIN™ 提到...

點心確係一本好睇既gay mag!

塞米一條揚陸轟炸機 提到...

我仲勾....pandaa同點心我都未睇過......有無得介紹返?

Jerk 提到...

'點心'好野來呀~ 尤其是裡面果D廣告, 隱晦得來又畫出少少腸, 電影中心有得拎~