2010年5月7日 星期五

雜 絮

- 美國ADR睇到匯豐跌到$73, 聽日大概可以唱定錢入貨喇卦~

- 講左咁多次, 終於有機會睇"潮爆北京", 但感覺一般,
戲中的艾未未竟然比而家後生幾倍~
btw, 女主角的胸脯霸佔了很多視線...

- 我一向好怕uniqlo tee, 因為醜的我買唔落; 好睇的又實會同人撞...
但佢地黎緊又會出'稻中兵團'tee...
搞到我好矛盾~
而'稻中兵團'的先驅'奇面學生組'(識得呢套某程度係暴露左自己年齡), tee已出!!

- 近期最期待的港產片 - 郭子健'打擂台'

3 則留言:

siumak 提到...

cwb果間好似已經賣哂~一見milk定touch講就去
款款都有靜係稻中果個無

Jerk 提到...

放心~ 我巡左幾間, 似係未出~~

Ting 提到...

uniqlo tee 「醜的買唔落; 好睇的又實會同人撞」
極同意!

我有個方法… 作中長線投資,買左之後過一兩年先攞番出黎著