2010年5月18日 星期二

壞品味系列

我一直都以為呢個係衛生巾廣告...

http://www.youtube.com/watch?v=OylxQN3GDKQ

條裙就係政制方案, 而最後就以"信任 讓夢想成真"結尾.
(呢句真係同果D"唔會側漏, 包妳夜晚發個好夢"同出一轍架~)

但...阿老母呀...,




封面唔對內容喎, 點信妳好呢?!?!

6 則留言:

塞米一條揚陸轟炸機 提到...

笑左~~~(覺唔覺個學生妹好厚妝呀?)

Jerk 提到...

(呢D粗重野等我黎~~)

塞米一條揚陸轟炸機 提到...

同埋,覺唔覺最近幾年政府宣傳片用的女仔普遍樣貌普通過普通但係身材一定衰極有限咁呢?....

Jerk 提到...

或者咁問: 你覺唔覺近年街上的少女營養好左好多?
我好覺~ 市面上的確少左好多'亭姬平'.
但同時, 我又見到女性內衣有著劃時代的進展~

拿拿~ 我覺得片中妹妹唔止普通樣貌架下~ 都話呢D粗重野等我黎咯~

lOnEly..TooThpaste 提到...

我好卑心機估系咩廣告架.可以拖咁鬼長.
我本來仲以為系賣保險..
點至系政改.oh!!!!!=_______________=

大隻仔 提到...

咁都俾你睇到 哈~