2010年3月29日 星期一

一個故事

在那末晨光照射不到的後巷上, 春嬌遇上志明.

"小姐, 可唔可以借個火俾我?"

" 拿..."

"唔該~...
小姐妳俾個電話我丫, 等我聽日可以還番個火俾妳."

"你成日用呢招抄人牌架?"

"妳唔俾我真係還番個火俾妳既?!"

"挑...屎橋..."

" 若果我聽日真係剩係還番個火俾妳咁點先?!"

"你聽日見到我先講啦!!"

-----------------------------------------------------

是晚, 春嬌因為加班極盡疲憊, 而再到後巷打邊爐,
亦再遇上志明...

"sorry呀~ 我唔記得左聽日係假期, 所以提早而家還番個火俾妳."

"點還呀?!"

"妳...企後少少先."

志明緩緩行向垃圾桶, 燃點起早插滿在米缸上的'滴滴金',
火花四濺.

"妖...就咁咋?!" 春嬌嗤之以鼻.

"睇埋先啦~"

未幾, '滴滴金'的火屑燃起垃圾桶內的重型花火,
後巷頓時上演一幕微型的"幻彩fing噹噹".

"痴線架?!" 春嬌如是的想, 亦講埋出口.

"拿~ 我還番俾妳架喇...happy new year!"

志明轉身離開, 趕赴友人的倒數派對.

那一夜除夕, 對雙方都起了深邃的變化...

3 則留言:

Jester 提到...

係J的原創定原著劇本

Jerk 提到...

(呀呢個其實同套戲無關的~)

又, 如果你問我, 我就一定會答你成件事係虛構架囉~

Jester 提到...

係咩....................