2010年3月21日 星期日

雜 絮

- 電影節戲飛早已收到,
但竟然唔齊, 仲要係漏左我最想睇而又幾肯定香港唔會上的
life during wartime...

- 遺撼又何止一個,
我亦都買唔到世博入場券...

- 原本有一篇'壞品味系列'想出,
果篇廣告係嬲到我一路睇一路jot note,
諗住再擺上網鞭屍,
點知成本雜誌唔見左...

- 尋晚突然得閒, 貢左入修頓睇銀牌賽,
支持我最愛的飛鷹.
奈何佢地實在海鮮得太緊要...
尾場的南華對永倫依舊...懶有火藥味...
但冇一次打得成交囉!

- 番到屋企收到網友突然身故的消息...
"RIP"之餘, 亦提醒我要做一樣拖左好耐的事:
睇中醫!

由於阿大夫只睇熟客, 所以可以慢慢詳談,
而成晚傾得最耐的題目, 竟然係
機械設計...!!
原來佢除左自己製藥之外, 亦都做埋所有生產機器...
一面執藥一面解答我對機械的疑問,
聽到O晒咀~

- 恭喜 空姐E 榮登google street view!
簡直係漆黑裡的螢火蟲一樣,
打左格都認得出呀!!
有緣人可到相關地段搜尋.

...唔係網上大hit果個擒窗裸女, ok?

4 則留言:

荒木茂 提到...

"恭喜 空姐E 榮登google street view!"

係咪銅鑼灣區?

Jerk 提到...

咦真係有有緣人喎,
快D去揾啦~
揾到而又被抽中既家庭觀眾
將會獲得我私人送出精美禮品乙份!!

Jerk@android

Elaine 提到...

妖,你不如話送我出去丫仆街。

Jerk 提到...

(喂, 工作人員唔可以影響抽獎程序架喎~)