2010年3月15日 星期一

關乎觀感

早排有朋友出書,
誠邀身邊所有朋友供稿, 而小弟有幸成為其中一個.
(係囉, 連我都有份, 證明好睇極有限啦~~)
而由於本書採取不記名政策,
出書之日我地大家都唔知邊篇打邊個.

某夜飯局, 有人就拎番呢本書出來講,
眾人一致裁定我就係果篇"兒時把玩衛生巾經歷"的作者....

喂...咪先咪先! 點解係我呢?

"因為好好笑囉~"
"因為呢篇寫得最賤~"
"因為你似會做d咁既野~"

此為誤解!

我隨即拎起本書, 揭到自己寫果一篇,
一班人頃刻起哄...

"你唔似寫d咁深既野囉..."
"都唔夠好笑..."
"你識字架咩?!..."

此為深層次誤解!!

6 則留言:

zoe 提到...

點jack你而家,sale書又唔開書名,係要人開聲問嘅!

Jerk 提到...

我若然要sell書就老早去妳果邊出post講啦~
呢度有鬼人睇咩~
拿~ 上年某本"X姐的XX gap"我都冇sell啦~~

btw, 本書據聞賣晒, 我手上果本都係借番來的...

zoe 提到...

>上年某本"X姐的XX gap"我都冇sell啦~~

係咪咸濕野黎架~*

zoe 提到...

(btw, 借嚟睇丫咁)

Jerk 提到...

上年某本"xx的行李 gap"我都冇sell啦~~
係咪咸濕野黎架~*

一睇個封面就知鹹野啦~!
又黃又暴力~

荒木茂 提到...

書名係乜畀d貼士啦!