2010年3月9日 星期二

幾個故事

1) 佢係一個中學生, 就讀屋村學校,
經常與樓上樓下的同學仔聯袂到球場踢波,
踢完波, 成班同學就例牌去些粉買杯思樂冰打躉,
打躉期間, 佢見到一個師奶, 拎住幾袋重野行過,
佢有諗過駛唔駛上前幫手,
但成班同學響面前突然做D與別不同的事係會被人取笑的,
是故, 佢別個臉抓抓頭, 走入些粉飲多一杯.
師奶繼續拖著重甸甸的背心袋前行.

晚上, 佢如常同屋企人晚飯,
見到檯上有一尾奇撚怪怪的魚, 就問阿媽
"阿媽, 呢條咩野黎架?"
阿媽淡然的說:
"咪就係你今日晏晝見到我拎住果條石斑囉..."

2) 話說母校平平凡凡, 唯獨數學科成績斐然,
唔係因為老師教得好, 而係學生個個都非常好賭.
放學第一件事就係check下邊個屋企冇人,
然後就拉隊上去打麻將,
打到父母放工就走鬼.
因為俾阿媽見到一定打到開花.
賭檯上, 我們一直過得癲沛流離...

及後, 其中一個同學仔突然叫我地上去佢屋企打牌,

"好~幾點走鬼呀?"
"唔駛走鬼架喎...我阿媽都響度."

上到去, 佢阿媽不但冇屌鬼, 仲煮埋飯俾我地食...
我地百思不得其解, 就直接請教伯母點解會俾我地上去開檯.

伯母語重深長的說:
"我個仔帶你地返來, 至少我仲知佢同乜野人玩,
點都好過佢晚晚唔返然後響出面識埋d唔知乜野人丫~"

3) 一早起身, 阿媽就開始去街市頻撲.

買魚好定買雞好?
買魚啦, 阿仔鍾意食, 但今日d魚唔新鮮喎;
但阿仔上次食飯掂都冇掂過碟雞, 應該唔鍾意食啦...
都係買牛啦!
哎呀~ 成十二點架拿, 要返去煲湯喇.
煲乜野湯好? 青紅蘿蔔?
唔得唔得, 上星期先飲完...
花旗參瘦肉? 都好丫~ 佢呢排d尿咁黃...

一直忙一直忙, 去到新聞時段先可以稍息一下,
此時電話響起
"我今晚唔番黎食呀"........嘟..........

14 則留言:

Jerk 提到...

想講多少少...
三個故事其實係冇關連的.
亦都唔多係自身經歷 (ok, 我得承認我係其中一隻麻將腳!)
全部係我成長時期身邊發生過/聽過, 從而改變我對阿媽睇法的小事.
而第三個故事, 其實係出自詹瑞文N年前的"大食騷", (係, N年前的佢已經有舖扮女人癮) 個節目本應係搞笑的, 但我睇到呢一幕果陣發現自己正在流眼淚...

zoe 提到...

感性mode喎J爺,讚

孖瑩 提到...

好感動!
感動過霎時感動, 講堅

zoe 提到...

老師,係感動過 死仔偶然窩心系列 同 _________系列,講堅!

匿名 提到...

J爺,你寫d嘢好感性喔..我都感動咗!講堅!

匿名 提到...

好有共鳴啊!!介唔介意我轉你篇嘢?我想同多d人分享!

Jerk 提到...

難得有人睇, 唔介意~
但你介唔介意留個名先呀?~

荒木茂 提到...

記得我中學時都成日去一個女同學屋企打躉,唔願返屋企,但大約黃昏時人家開飯前一定會走。不過有一日,吹開水留晏左,未走伯母已經返到屋企,伯母用幾溫柔既語氣:食埋飯先走啦。我好醒目咁答:唔好啦,我走架啦。
點知伯母就在一秒鐘之間變臉:橫掂你d人都唔怕晏架啦!
.....
搞到我都有一排唔敢去佢屋企蒲頭。
佢當時兇我個樣,我到今日都記得。

塞米一條揚陸轟炸機 提到...

re 荒木 :

咁你嚮人地屋企打𧄌時做過D乜先...wahaaaa


---

J爺感性mode真係梗~!!!

孖瑩 提到...

re:zoe

夠薑開埋_________系列個名呀!!!!!
大家唔知你講緊邊個架!
睇下邊個感動d,反正講感動我寫既都係包尾架啦

(唔好意思J爺係你個場到離哂題 =P)

SZE 提到...

其實我覺得,最感動既係,你第一個留言.

Jerk 提到...

re 塞米: 木姑娘應該都係閂埋房門打 _ _ 啦~ 年青人來來去去都係幹那回事之嘛~ (其實我係睇唔到你果隻字~)

re SZE: 其實, 我係有少少始料不及~ 哈哈
(但我最鍾意都係寫'壞品味系列'喎...咁點算好?)

re 孖瑩: 拿~ 對於反擊 zoe 呢, 呢度係採取積極不干預政策. 而就算係干預, 都只會問: "駛唔駛幫手?"~~

Jim 提到...

re jerk: 留名

荒木茂 提到...

打躉呀!即係冇乜野做幾個女仔吹下水咁之嘛!
咁o係伯母立場,日日有幾個死細路唔返屋企走上黎又真係幾唔好o既。