2010年3月4日 星期四

臨老入花市 戰術篇

- 一定係賣無謂野, 因為實用野唔需要響年宵買.
.

- 要set一個極具競爭性的價錢 (當然大前提係我地都有賺),
一個顧客只要聽到, 唔駛點諗就會拎錢出來, 覺得'跌都跌左啦~'的價錢.
因為佢要諗的話, 諗下行遠d, 諗下又行遠d, 諗諗下佢就唔會返轉頭.
.

- 師奶可減, 情侶唔好減
因為情侶係最捨得駛錢的一群
而師奶好鍾意講價, 我地俾個希望佢企響度講,
順便可以聚集人流.
.

- counter方面, 好多人覺得擺得愈出愈好.
但咁樣其實令到條路窄左, 行人行得唔C服就會想快d走...
我地將counter擺入, 另外搵幾個人一字長蛇咁擺響出面分隔人群.
就好似入pit咁, 出面條路窄, 就會搵位走, 一見到pit(counter)有空位就會攝入來,
咁就可以營造出兩邊都係我地的現象,
方便sell野.
.

- 檔名方面, 慶幸大家都反對食字,
即係果d "虎盡金來" "雷曼虎煮"都興趣不大.

簡單點, 用"WoW"吧~

1) 既然唔食字, 就直接用叫聲取代
2) 上面提過, 希望行過的人一見到我地個價錢就會"wow~"一聲.
3) 我地係賣虎爪的, 兩邊W可以係爪, O就係買家個頭.
4) 我地有隻自製老虎做吉祥物, 個"wow"字可以直接放響隔離,
簡單易認.

2 則留言:

塞米一條揚陸轟炸機 提到...

我以為你地wow係因為你地潮爆添~

Jerk 提到...

其實講到尾...係懶~!
而最鍾意諗呢d懶橋的,
當然係最撚懶的...我!