2009年10月4日 星期日

聽人講 不如自己撞 (下)

previously on 聽人講 不如自己撞...


- 彭氏兄弟的 "鬼域" 絕對唔係最驚的一間鬼屋,
但肯定係最型的一間!
行到中途我已經收慢腳步, 轉為研究佢地既裝置擺設...


就連外圍都交足戲~
比之前的'吊頸嶺站'更加似'吊頸嶺'!


- 當晚大受歡迎的'七頭鬼',
當人人爭住同佢前面影合照,
我還是比較鍾意佢後面...
(都話我係基架啦!!)

- "通靈實驗室" 真係充滿實驗性,
入場之前工作人員已再三提及 '心臟病人仕請勿入場',
喂...之前咁多個 houses 都冇人問過我呢個問題喎!!
好似好大劑的說!!
而入到去發覺又真係好大劑, 因為內有暗格...
任憑你之前幾多人入場柴娃娃 嘩哈哈, 去到某一 part都需要獨自面對!
仲要, 未玩完唔准走......!


- 一直想同呢位荷花池小姐講句唔好意思,
因為佢原先係響我耳邊出現企圖'召喚'我幫襯下佢個"魔大迎新夜",
點知我冇交戲不特止, 仲用相機近距離閃左佢一野.
配合度之高直頭令人驚訝 (睇下佢個瞳孔俾我閃到芝麻一樣...)
不得不讚園內冤靈們的專業!~


- 相比之下, "高街鬼屋"就顯得平平無奇...
可能係最後先去呢間, 而我腎上腺素早已升到咁上下,
已經冇乜反應, 仲想嚇番佢地轉頭...

沒有留言: