2009年9月29日 星期二

聽人講 不如自己撞 (上)


一切, 應該由呢條鞭說起...

事源多年來一直都只係聽人講"全城哈佬喂",
從來冇打算自己撞, 原因只有一個:
"我.都.唔.驚.既!"

但今次突然收到海洋公園寄來的掛號鞭實在太可惡,
可惡在, 嚇親看更之餘...
點解唔係寄小甜甜果條辮俾我?!
為左幫看更報仇, 我決定自己撞一次!


- 晚上的威威師令都嚇得下人!


- 去迪迪尼之前要做足準備, 去"哈佬喂"就更加要!
入場果陣記得第一時間拎地圖,
我就係因為懶得拎,
而錯過左有得玩魔幻羅更的 "13號差館"...


- 對於一個認為全公園最恐怖的機動遊戲叫纜車的畏高旅客 (即係我!) 來講,
新建成的"海洋列車"簡直係恩賜!
三分鐘就上到山!
但上車果陣唔好諗住霸個窗口位睇風景, 因為無限風光在頂窿,
一系列3D海洋生物會沿途襲擊你.
- "鐵路驚魂"由一班理工學生所設計,
很不錯, 放白煙果一part極有電影 'isomnia' 的味道.

- ok...我係 'transformer' 的粉絲,
我等左好耐希望佢會變飛機...

- "東瀛凶舍" 的鏡陣佈局一絕,
既是鬼屋亦是迷宮, 令人如墮五里霧中.
就如上圖一樣, 我實在分唔清佢係遊客還是...

(信唔信佢會擰轉身?)
- "冥通中心"係由m&m's贊助, 成功估到鬼屋內的m&m's公仔出現次數的話,
可以得到禮品乙份...
點解我會知呢? 因為以上資訊係由場內一位喪屍提供!
佢仲要追住話俾我地聽, 可惜每次佢講唔夠三隻字已經嚇到雞飛狗走~!

7 則留言:

zoe 提到...

> 就如上圖一樣, 我實在分唔清佢係遊客還是...

hahahahah i laugh out

Elaine 提到...

eeee.....又唔帶埋人地去

zoe 提到...

what! u said u gotta fly that nite wor!

Elaine 提到...

eeee.....又係wor....

zoe 提到...

等間佢又話q我地騎劫佢blog post響度傾偈架啦!

Jerk 提到...

妳知就好啦~~
我已經特登唔搭爹的了

Elaine 提到...

咩唧我地有言論自由囉,佢葡萄人地ja~~~