2009年9月8日 星期二

神 洲 行

上星期上內地做野, 冇乜得著,
但都影埋一大堆垃圾...


- 起行前路經某商場, 見到一間好奇怪既舖頭,
sell屎姐姐見我"裝裝下"就衝出來俾張咁既野我...

"咦~ 二千零蚊就可以學'渣'飛機喎~"
"係呀先生, 我地每位教練都係專業機師來呀~"
"哦~ 咁響邊度起飛架呢?"
"裡面~"
"......妳裡面呀?!" (ok...呢句我冇講出口, 只係我諗.)

實情係, 間舖係模擬駕機中心, 冇錯, 係模擬!
即係駛二千銀入去打一粒鐘機!!
嘩...不如妳俾二千蚊我上我屋企打啦小姐.


(由於呢張係遠距離狂zoom, 見諒.)
- 內地設計質素參差, 但總會搵到d過癮野, 此手機係其一.
機身details完全參照佛像製作, 隨機仲附送蓮花叉座,
用家每晚返屋企都可以安心坐蓮.
當然唔少得內置電子唸經功能~


- 內地的商業海報


- 拿~ 呢d就未免太過份了吧...
你抄都唔緊要, 但人地原本係一部有坑紋的搾汁器,
你而家連坑紋都整走埋, 想點呢?!


- 得到上賓式招待(!!), 每朝會有早餐劵去大學canteen填肚, 面值五蚊!
五蚊夠食乜野呢?
根據上圖, 簡單速算法計到
16個饅頭 / 10個糯米卷 / 5碗粥+ 7條塞米 / 8個江蘇餅+ 4碗熱豆漿...etc

- 喜羊羊的對手: 屎落脾世界! 不過未起好

- 肥仔版的肥仔水
唔曉結冰的~
(題外話: 迅間結冰其實係簡單物理現象, 響屋企都整到的,
實在唔需要多花40%去買同一支可樂~!)
- 牡丹樓不愧內地高級食肆~!
踩單車入去得唔得架呢?
- 忘了說其中一件我上去做的野...

專業觀眾呀!! 不能說笑耶~
(咪即係死咖呢啡~!)