2009年10月16日 星期五

壞品味時間

揭雜誌見到有本地品牌推出"元寶蠟燭糖果",
登時眉頭一皺...乜而家創意淪落到咁?!
佢仲好意思提倡用家買幾支去"哈佬喂"......
嚇鬼咩?!
咪失禮人啦!

"咁拎去拜山咪得囉~"

邊有人拎糖果去拜山咁唔尊重架?!
我地可是'大宅門'來呀!
梗係原隻燒豬抬上山先似樣!
(每次見到呢個情景, 都覺得似係隻豬出殯, 而成班孝子賢孫幫隻豬扶靈...燒豬來講佢都可算係風光了!)

但係, 諗諗下,
去拜山果陣, 正當其他人燃燒冥鏹火紅火綠,
你粒聲唔出企響隔離,
拎起一支'元寶蠟燭糖'...
緩緩地撕開個包裝袋...
再用OREO式食法: 一點, 一擰, 一舔...

應該唔會再有人夠膽同你爭化寶爐的了~!

6 則留言:

浪子m: 提到...

你係咪在卜傳媒行業做?

Jerk 提到...

RE 浪子: 唔算~
我可不是王迪詩呢~
我只會在夜晚睇電視果陣先會變身為"傳媒研究員".

浪子m: 提到...

我睇face magazine, 有你份

Jerk 提到...

RERE: 下?! 咁奇?! 邊度?!

浪子m: 提到...

quote你讚海洋公園d句子

Jerk 提到...

RERERE: 我終於知道乜野事了~
謝提醒!