2009年10月8日 星期四

[半個故事] 從妳離開的一刻開始 二

previously on 從妳離開的一刻開始


"咦? 妳結婚呀?~"
男的試圖率先走出陰霾.
試問那個女人提起結婚會不高興?!

"我同佢...分開了..."

"噢......"
雖則當年女的下堂求去就是為了那個他,
男的理應予以竊笑一番.
但幼承家母之訓: '自己唔好, 都望人地好丫...'
聽到此等消息, 還是會無奈的.

與其講多錯多, 還是重回正題較穩當.
"我近排比較緊絀,
不如我先將份基金轉俾妳先啦, 其他我再諗辦法."

"哦...咁要咩野手續架?"

"唔駛手續...因為我係用妳個名買既..."

4 則留言:

SZE 提到...

由最後果句,我覺得呢個男人,都幾好~哈

Jerk 提到...

(廣告時段)
個男人係咪真係咁好呢? 請密切留意下一集!!

匿名 提到...

做人既野有時都係矇矓的好!
祗睇第二集窩心好多

Jerk 提到...

留名呀施主~