2009年10月5日 星期一

是日電視

亞記13台竟然重播
點解阿sir係隻鬼!!

係~ 我又來壞品味, 但我細個果陣真係集集追架喎!

6 則留言:

Elaine 提到...

原諒我當天不懂得珍惜 只知任性 壞事情...

zoe 提到...

wakakakaka i like this song ar!

Elaine 提到...

eeee....真係我地一傾計博主就唔搭嗲ga wor

Jerk 提到...

我都唔係講緊"我和薑絲XXXX"...
BTW, 陳啟泰呢排有新碟出!!

匿名 提到...

盧海鵬 + 長腿叔叔條橋丫嘛 哈哈

當年日日追X 2

--- 阿塔

Jerk 提到...

仲要係莫家堯做長腿叔叔果下正丫嘛!