2009年8月5日 星期三

抽水馬桶

聲討周秀娜已經成為本地女藝人 (esp.半紅不黑果d) 的一種共識...
不過, 抽水都要講水準.

http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20090805&sec_id=462&subsec_id=830&art_id=13062905

戴夢夢也加入批評周秀娜,她說:「我認為只可以做男朋友或老公嘅性幻想對象,絕對唔可以做大眾嘅,我係佢男友或老公實唔開心。佢真係好博,其實女藝人唔使咁博,應該要錫身啲。日日娛樂版同雜誌都係佢,我唔係話佢唔好,但真係唔使行到呢一步。」

完全犯了思想上的謬誤~
其實
男人
係唔會以自己女朋友/老婆作為性幻想對象的!!
唔好低能啦!

現實中佢可能得妳一個.
但腦內, 肯定唔止妳一個.
仲要每一件都索過自己女朋友/老婆.

有幾多女性真係夠膽大聲話自己索過周秀娜先?
.
.
.
有! 總有d黃面婆夠膽的...

"佢咁叫靚咩?! 成個菲傭咁既樣!"
(妳出去德誠搵個『咁既樣』俾我丫!! 我唔介意出夠四千! 仲晚晚返來食飯!)

"車~ 係唔夠佢索, 不過我亦冇佢咁cheap! 我唔會好似佢咁低俗出賣色相!"
(既然妳咁清高, 唔好化妝落中環丫笨!)

"滴牙膏擺到明就教壞細路啦! 刷牙點會滴到落心口?!
我刷咁多年牙都冇試過d牙膏滴落心口度呀!"
(緊係啦, 妳一滴就直接滴落地嘛...)

3 則留言:

匿名 提到...

Sorry, 笑到噴水,不是滴水咁簡單。

dadedum

浪子m: 提到...

拍手

素顏天使 提到...

hahahaha

(緊係啦, 妳一滴就直接滴落地嘛...) <--好野呀 Jerk 哥! 笑位最尾先爆!

就憑呢一句比10個珍你!