2009年8月30日 星期日

手電裡的雜碎

平時手電影影埋埋好多垃圾, 又係時候清下...
(另, 呢度唔係龍友天地, 呢度係不設照片質素討論的. 我冇錢買GRD~!)



- 早幾日請假外閃從事私幫工作,
一面做私幫一面開機做公司野,
由於單位內人來人往, 不時要拎住部腦走鬼,
然後搵到呢個位之後就死都唔願走~

btw, 露台上的木條舖得唔錯, 做到outdoor feel. (其實係木磚)



- 某日應邀到某私人屋苑球場打球,
由入lift開始, 環境已不停令眾人嘩嘩聲...

"你唔好睇d用料好似好正咁, 你試下敲下果條野
(遙指某條閃閃生輝的金屬門), 膠來架咋!!"
我們的建築師導遊如是說.

btw, 此球場比一般正規籃球場細三分之一...
偷工係唔止減用料的~



- 好難解釋呢碟飯, 但佢令我感動到哭.
因為佢由兜湯到杯爆檸到個焗飯都保留著八十年代風情.
係細個呀爸昆我話帶我去食"法國西餐"果種風情.



- 四通八達的牛下
由細到大經常於淘大出沒, 但從來唔知佢樓高三十幾層.
更加唔知淘大其實係有海景單位的!!

還記得細個在牛下玩"三層樓何濟公"的歲月嘛?

9 則留言:

浪子m: 提到...

e? 你打波喇喎

which team/player u like?

Elaine 提到...

到底買GRD好定panasonic TS1好?
仲諗緊... ...

zoe 提到...

grd grd grd grd

Elaine 提到...

re Zoe, II 定 lll 好?

Jerk 提到...

想點呀 樓上果兩個? 開壺茶俾妳地慢慢傾好冇?~
TS 1 係自動雞來喎, 好難同GRD比的喎...
TS 1唯一優勢只係防水...可以影出獄照咁囉~

RE浪人: HUH...? 冇特別preferences的喎, 我衰到連香港甲一都睇一餐~

如果你睇開nba的話, 今年可以留意一下orlando magic 新簽番來的 brandon bass 又或者 indiana 的 tyler hansbrough, 真係平靚正的說.

又或者...睇下 川村卓也 可唔可以打得入nba...

匿名 提到...

何濟公!
差D以為人名!
哈哈!!
屋村大既人實玩過!
所以我都有玩過!呵呵!

畢滿

Jerk 提到...

RE 畢小姐: 實情有冇人知道"何濟公"正名係乜呢? 簡直係失落的藝術呀~

匿名 提到...

腳不沾地 ﹣ 響google查架!
但有少少唔同架喎!

畢滿

Jerk 提到...

re 畢小姐: 勁喎!!
真係我們都是木頭人~