2009年8月6日 星期四

sophisticate 之範例

(係, 繼續周秀娜系列~ 相信呢個話題可以講到冬至先收爐)

仲未相信周秀娜有幾sophisticated? 可以睇下今日報導:

http://www.singtao.com.hk/yesterday/ent/0806fo02.html

對於戴夢夢譏諷她博見報,她說:「我並非報館主編,落甚麼版位我控制不了,戴小姐可以打電話問番各大傳媒!」

完全高下立見.
擋得靚不特止, 仲靜靜雞攝一野 counter attack.
問你死未~

----------------------------------------------------------------

題外話:

十三歲學生買攬枕有幾不良? 我唔知.
我十三歲果陣係買 李麗珍寫真集...(ok! 當年係賣$120, 仲貴過kissy chrissie)
so far 到而家我又冇犯風化案亦未坐過監;
so far 而家大家聲討緊果幾本寫真都被列為一級刊物, 警告字句都未駛落.

十三歲學生面對大群記者, 面不紅耳不赤, 義正詞嚴,
捍衛臂內的周秀娜之餘亦捍衛自己的剛正不柯;

而同一場合的另一邊廂,
又有個廿幾歲麻甩仔的通宵排頭位買玩具,
生怕被人認出, 只肯戴面具接受記者訪問...
(仲戴足幾日!!)

你覺得, 邊個有問題d?

沒有留言: