2009年8月21日 星期五

勝 別

usain bolt 繼續在收步的情況下, 將男子200米世界紀錄推前0.13秒.
破紀錄, 預左,
係冇預到佢今次起跑反應做得極好. (佢出名起步慢)

講世界田徑錦標賽, 焦點理應落晒響 usain bolt 身上.
殊不知今次竟然俾 caster semenya 成功叨光.
呢位新鮮出爐 女子800米金牌 得主,
由於成績進步得太多兼太快, 相當有可疑,
而家已經俾人捉左去驗...
唔係驗尿, 係驗性別!!



咁又確係好惹人懷疑既......

4 則留言:

聶秀康 提到...

連聲都好男性化個咀邊仲能有鬍鬚!
原全沒女性特徵!

Elaine 提到...

其實你可唔可以一日一篇呢?我睇你個blog多過我自己果個咁滯囉。

siumak 提到...

佢以前果個仲好睇d添呀~呵

Jerk 提到...

RE 聶秀康: 汗毛來架0者~
RE Elaine: 我哪來咁多題材一日一篇? 我又唔係食好多野, 寫唔到食評; 我又唔用eye shadow, 寫唔到開廂文...唔通我每日推介邊個鹹網好睇咩~
re siumak: 我都覺!! 都係以前既歲月比較痴根~~