2009年7月30日 星期四

雜 絮

- 就算你覺得周秀娜cheap又好, 淫又好,
無可否認佢既談吐係眾多0靚毛 (甚至藝人) 之中最似樣的.
甚少出事.
強烈推介今期壹仔 (冇奶冇牙膏冇懵仔溝的) 訪問.

N年前陶傑未有今日咁出名果陣, 曾客串林奕華某齣舞台劇.
劇中陶生同大家來個英語三分鐘,
講解 'sophisticate' 一字,
當時佢話, 呢個字好難譯得傳神,
但娛樂圈有一個人將呢個字發揮得淋漓盡致.

而家, 佢應該遇到第二個...

- 如果有一日見我著 K-Swiss出街, 請立即報警!
相信我只會癲左先會買K-Swiss.

情況就好似一個奧地利的故事:
假若你喜歡德國, 你會好憎奧地利, 因為佢好多野都模仿德國;
假若你討厭德國, 咁奧地利就更加乞你憎, 因為佢cheap到連德國都扮!

- 誠徵支付寶account一個!!

放心, 唔係用來買喜羊羊, 只係想買近排叱吒街場的slam dunk波衫.
雖則唔知佢真定假, 但幾十蚊可以買個歡樂, 抵到爛!
(我真心覺得著來打波係會成為笑話的)
可惜淘寶冇我最喜愛的13號...

- 東亞運委員會 在我前排喪屌完之後,
就消取左健美項目了...
原來霍生有睇我blog!!

喂! 咁快d加番 '卡巴迪' 先得架!!

- btw, 陶傑當年講果個好sophisticate的藝人,
叫 祥嫂.

3 則留言:

Elaine 提到...

頂你丫,冇特別鳴謝我過咁多寫真俾你睇。

Jerk 提到...

噓~ 我以為要保密資料來源嘛...

siumak 提到...

OH~~~~咁我都要多謝elaine啦~~哈
我係咁傳開去喔.....
太感動啦