2009年6月29日 星期一

是日書評

我地呢D有修養有教養的, 閒時緊係睇下書增值!!

咳咳...

夏.之.盛.放.

繼上年趙碩之破天荒以驚喜價$2一吋頂爛市之後,
今年居然有人割喉以同等價錢加送五倍露台, 以平均每吋$0.4應市.
抵就好抵, 但係咪等如好睇左呢...?

- 攝影
講真, 我好懷疑d相係用dc仔影的...
okok, 技術差都算喇, 咁你揀景果陣可唔可以揀d似樣少少既呢?
樓景都出街?! 懶到咁, 去樓梯口影算啦不如.

- 服裝
究竟D泳衣係安踏定係361贊助架呢? 好娘下喎.

- models
E級 baby: 最高級係佢, 最密實都係佢...以為封胸人地就會注意妳實力? 咪玩啦!
妳唔露, 樓下果D排住隊露呀!
rainbow: 冇腰, 其實係比冇胸更加大鑊的...雖則我見妳已經好努力咁遮...
lavina: 柒!! 句號
monique & tian: who fuxking cares?!

6 則留言:

zoe 提到...

huh....你真係買左呀?
借我借我!

素顏天使 提到...

Lavina 紅到我切柒!!!!


(如有)

cue 提到...

成斑模不知所謂面目無糊
睇佢地賣肉賣得幾耐.

匿名 提到...

你想從運動界走向文學(章魚小說)界再走向攝影界呀?
你都幾多元化架喎!
唔怪之得你有咁多fans爭住同你做朋友仔囉!!!
哈哈!

畢滿

Jerk 提到...

re zoe: (禁毒tone) 呢d野, 我係唔會買架!!
re 素顏: 妳冇唔緊要, 我借妳切! 因為我都唔信!
re cue: 可能佢地唔知, 世上每一種肉都有賞味期限. 佢地同街市d豬肉其實冇乜分別...冇人buy, 就算色澤係靚都要掉.
re 畢小姐: 我近排最想走向舞台囉~~ 幾時邀請我做舞台劇呀? 我扮樹扮得好神似架!

阿ta 提到...

哈哈哈哈~~ 其實作為女人,唔係好想認同你.... 不過, 你講的,又係事實喎.....
E CUP 同 LAVINA ... 好乞我憎!!

(P.S.) 我唔係妒忌佢地身材呀!