2009年6月16日 星期二

七彩脫苦海


有興趣的可以估下呢卷野係乜...

中文叫做"肌內效貼布", 我都係買果陣先知佢有個咁矯口既中文名.
據說根據各種唔同形式既貼法,
就可為身體各部分受傷/疲勞的肌肉提供舒緩的環境...
但又不含藥性.
網上話本地某大學亦正研究此貼布的功效.

我一路睇本書解讀各種貼法, 一路就覺得好似睇緊"折磨學 jimology",
學習綑綁技巧...

一時間冇咁多地方受傷, 唯有試住幾款先...


sm交叉貼法

羊眼圈中出式貼法

係, 我係特登買粉紅色的~!

6 則留言:

匿名 提到...

原來你鐘意玩綑綁。

dadedum

匿名 提到...

重未好番晒呀?

畢滿

siumak 提到...

宜家好興啦!!!成日見到男仔貼sharp pink,都幾好

Jerk 提到...

dear all: 康復進度不錯, 有心有心, 但快跑依然作痛, 翻風落雨果陣應該會痛過我呀婆.

如果唔係整親, 我係唔會買呢卷野的.(膠紙來講, 佢都算貴了...不過佢有彈性, 如果呀kill bill 用呢隻來玩可能唔駛死...R.I.P.)
我見台灣SBL果班人一個二個紮到木乃伊咁而俾觀眾吐糟, 我起初是拒絕的..

匿名 提到...

粉紅色膠布 + 紫色nike短褲仔 + 你d腳毛, 都幾crossover丫!
哈哈!!


畢滿

Jerk 提到...

re 畢小姐: 特登架~~ 用來擾敵的!