2009年6月5日 星期五

今早很忙

我發覺今朝份報紙好抵睇!!

- 六.四晚會
多人去係好事, 但有幾多只係去趁熱鬧我又好懷疑.
我以前見過太多了...

- 石堅病逝
無記會唔會重播 龍爭虎鬥呢?
睇堅叔大戰李小龍點都好過大戰黃飛鴻.



- 風水佬庭上亮紅燈
真係呢...唔到你唔服, 呢d辛苦錢真係有血有汗!!
我到而家都相信風水佬可以笑到最後的.

- 援交女庭上賣大包遭官駁斥
"你當呢度係旺角定係卡拉OK?"

- 車神落網
不愧為神, 連俾人捉既過程都型過人.
更型的是, 佢係因為之前通打教仔(兼幫人教仔)而被警方通緝的...

- The Bill in Kill Bill killed himself
但外電係咁樣講的:
"the police told the BBC the 72-year-old was found naked by a hotel maid in a wardrobe with a cord around his neck and OTHER PARTS of his body."
文中所指的other parts, 沒錯, 是眾數, 因為有兩粒的...!!
真係會有人咁樣自殺??

- E莎啤娜啤左個仔
各大小股民都關心著同一個問題: 有冇八月十五架呢?!

其實我覺得呢單先係news of the day:

3 則留言:

SZE 提到...

無x新聞
是是旦旦

哈哈哈~

siumak 提到...

堅定流架?!


by the way, 今早很忙 依d subject
好似我喎..hahah
你平時果d subject有深度d架嘛~

Jerk 提到...

re SZE: 你在內地錯過了很多~哈哈.

re siumak: 你講邊樣先? 無記果段係真的.
btw, 我懷疑我有抑鬱症...近排做乜都冇興趣, 包括諗題...