2009年6月22日 星期一

雜絮

- 一口氣睇晒"誰和誰和誰有路"及"霧地異煞",
兩套都好睇, 但不能令你笑住離場,
亦不約而同說明了:
人性, 係好撚可怕的!

- 近排經常聽"你睇我唔到", 方向有趣, 可惜個主持唔係好識問問題.
遇著一D唔係好識講野的被訪者的話, 成個節目就悶出個鳥來.
btw, 上個禮拜果個正生細路好堅~

- 呢兩日夠晒熱, 但呢隻陽光係完全曬唔黑的.
呢排成日俾人話我白了很多...

- 最新的"殺人犯"海報其實唔算好得,
但諗深一層, 呀舞台皇者肯俾個咁既樣你出街又確係難得...

- 若果果個 lavina 紅得起,
我切!
呢個世界, 唔係肯露就得既~

- 溫馨提示: 霸王今日開始招股, cap水價$2.38.
之前盛傳的"招股書夾洗頭水"並冇出現到.

- 另一正在招股的, 叫"361·", 睇過佢d products 就知可以慳番d錢,
但我鍾意佢個slogan: "多一度xx"...

2 則留言:

Elaine 提到...

屌你~~~ 等你之前仲要話佢個樣似我,咒我呀???

Jerk 提到...

哈哈哈~~~! 妳好記仇!!
點同呢點同呢~
妳果d好明顯係舒服得財運坐響度有錢收, 人地擒高擒低賣晒肉都未必養得起一個孤兒.