2009年2月20日 星期五

紙板神算 II

拿, 我地一齊睇下呢位同學既功課做成點:

你生肖屬X,五行為XX,生於冬天係寒命人,
以木火為喜;金水為忌, (的確, 我係旺木的, 之所以我個名有個'木'字)
宜用紅﹑橙﹑青﹑綠同紫顏色;
忌用金﹑銀﹑黑﹑白﹑灰。(仆啦~ 我出名是一頭黑怪來的)
你係食傷生財同財殺格,
而戊癸合,係向公司執權人(或管人),亦可做生意,(唔...都算既...)
識諗計變通,有創作天份。(我實話係架...~)
巳午未會方局,火旺, 食傷為喜,為人聰明。
(呢樣其實非常誤事, 由細到大我一直覺得自己好撚蠢, 但從來冇人信...)
你表面比較循規蹈矩, 保守,自尊心強,又偏向担優同思考,
但內裡就剛強硬頸,好勝心強(原來我都係外表斯斗文內裡open的~ yeah!)
父母宮落空亡,丒午又相害,所以同父母無緣,
而與父關係好d,但幫助不大。
(呢個就最唔準喇, 剛剛相反, 我親老母的~ 但父母緣薄又係事實)
夫妻宮係丒未相沖,會有婆媳糾紛,
(婆媳糾紛? 有~ 係我同人地阿媽囉, 所有女朋友的阿媽都不大喜歡我的~)
最好三十之後結婚會好d。
而夫妻宮坐殺,老婆會比較惡,(係就仆街囉...)
但佢對你有幫助,財為喜,佢會幫你揾到錢...
(我識親果d都係駛晒我d錢架喎...
又, 呢句令我諗起"依靠妓女維生"...係既話又唔錯...)

沒有留言: