2009年2月18日 星期三

我醜, 但我很姿整

(封建紮腳, 或只接受傳教士式體位者勿讀.)

- 某日焗sauna, 一推門就被幾個彪形大漢怒睥,
我不以為然繼續焗, 焗咁耐就俾人睥咁耐,
只因我的腳腳塗了甲油...

- 曾經有戴耳環的習慣, 但唔係而家,
而係果個師奶見到你戴耳環就會拉開佢個仔,
然後大叫"死基佬", 又或"死臭飛"的年代.
係~ 被誤會姓"死", 並唔係肥仔既專利~
btw, 當年戴, 因為冇乜人敢戴; 而家唔戴, 係因為太多男人戴.

- 自中學時期開始已冒著被記過的風險 gel 頭,
只因天生 afro head, 需要靠gel去平復左彈右彈的髮絲, 或鋼絲.

- 亦因為呢個原因, 令我薙髮留辮的夢想幻滅...

- 因為 clockwork orange 而學識搽 mascara,
Z型咁掃上去嘛~!

- 同事為我身藏潤唇膏而側目, 問:
"呢支你私伙架?"
"呢D野當然係私伙架啦... 你用開果D係公家的嗎?!"

- 內褲同襪一樣, 係要襯過先出街的,
需則身邊好多人唔覺, 亦冇興趣知,
但唔等於可以忽略的~

4 則留言:

匿名 提到...

OMG....我的「腳腳」。
靠害呀你,我係地鐵睇到陰陰嘴笑。

dadedum

素顏天使 提到...

你! 識! 搽! mascara!!!!!!

好堅呀你! 請受小妹一拜!!!!

siumak 提到...

我好多friend都有潤唇膏..依個吾係好凸別姐~

不過我果個..都會襯底底同socks的~hahahha

Jerk 提到...

re dadedum: 講起地鐵...我早幾日響地鐵見到妳喎~
re 素顏: 我身邊好多男性都試過~ 仲推介資生堂果隻呢~
re: siumak: 唇膏本無罪, 只係搽果個人動作太過惹人犯罪...