2009年2月5日 星期四

一個故事 - 一月

從前, 有一個小朋友, 佢既生日願望, 唔係要
乜乜玩具, 乜乜考試好成績,
乜乜女朋友樣靚身材好.
佢只希望可以擁有一個生日會.

唔係要果d一月星辰, 成班一月出世既小朋友一齊影幅合照,
然後將個蛋糕五餅二魚式分Q左俾廿九幾人就收工果隻.
而係一個切切實實有得切蛋糕 ,
全場都要為佢一個唱生日歌果隻,
做一日主角.

但, 生日願望 可能真係要切住蛋糕咁許願先會靈驗,
小朋友天真, 佢以為到時到候自會有人準備蛋糕,
自會有人製造驚喜. 佢以為.

每年都希望 每年都失望
沒發生的始終沒發生.
願望, 就只剩低個望字.
因為唔夠乖? 唔夠得意?? 冇人可以解答.
只知道, 冇你份就係冇你份.
久而久之, 小朋友開始自行迴避, 拒絕再話俾朋友知聽佢幾時生日.
甚至從此戒甜, 連蛋糕亦不再多嚐.
冇人知, 冇希望, 就唔駛失望.
一個唔應該係秘密既秘密, 就這樣守了多年.


-------------------------------------------------------------------

那是06年寫的...
重貼除左係因為一月過左,
另一個原因係, 今年竟然出奇地好多人記得我生日 (!!)
而吊詭既係, 呢幾年間其實只係多左三個人知我生日.
(其中一個仲要係學緊算命, 然後呃左我個時辰八字去交.功.課...)
呢條數真係唔識計...
秘密, 原來係冇得守的.

點都好,
多謝每一份禮物,
在我經常嫌三嫌四既情況底下都依然視死如歸的送我禮物.

多謝每一個慶生早餐/下午茶/晚飯,
食乜, 其實一向都唔重要,
同邊個食先係最重要.

多謝每一個SMS / 來電
今年最強的是, 我第一次於一日之內聽晒全部舊女友的來電...
我覺得好爆囉~!
(其實只係因為舊女友唔多...)

12 則留言:

DOUBLECHIN™ 提到...

happy belated birthday! now i know why u called urself a jerk! cox aquarians are quite some jerks :P (no offense ok, i'm aquarius too :D)

匿名 提到...

生日遮,做乜咁大驚小怪~男人既生日唔係秘密呀!仲有呀...ex唔多唔緊要,最緊要你依家既女朋友可以坐滿一圍檯 (你自己講架) XD

dadedum

貓奴MAY 提到...

咁msn算唔算?!

Karelian 提到...

至少多過一個啦!(舊女友)勁呀!分咗手都仲同你SAY HAPPY BIRTHDAY~好多人恨都恨唔到啦~

siumak 提到...

多謝每一個sms..來電

即係好多人知....哼!!

Jerk 提到...

RE double chin: 一月出世真真冇個好人呀~~
RE dadedum: 妳年紀仲細呢d秘密妳唔會明的了~~還有, 妳透露了另一個不能說的秘密...我打算滅妳口! 哈哈.
RE 畢滿: 算~ 因為我經常將sms同msn混為一談~
RE karen: 每一個ex打來, 我都會問:"咁有冇禮物呀?", 而每一個都會話:"冇諗過送喎!"......
RE siumak: 我都唔知點解咁多人知...

匿名 提到...

嘩,好鬼羨慕呀!

Guest 提到...

2009年2月5日星期四
一篇頗舊既日誌
神推鬼擁....
是夜我將你既網誌由新至舊睇到黎呢度停低左
記得曾幾何時我都曾經好似你咁渴望擁有一個切切確確屬於自己既蛋糕
但小時候那裡年頭都未曾如願
後來我都同你一樣用一個"無期望就無失望"既態度去令自己釋懷
甚至我會喧稱自己不愛生日蛋糕......

Jerk 提到...

咦~ 施主你d文筆好熟口面喎~~

Guest 提到...

"施主你d文筆好熟口面喎"
請道出此話的潛台詞

Jerk 提到...

潛台詞係: 我係咪見過你?
點都好啦, 得閒多d來坐~~
方便的話就留埋個名啦, 我年紀大認唔到咁多匿名人呀~

Guest 提到...

匿名?應該未能成功匿名喎
你呢副架生強迫我留埋網址.....
okok..我不擅說謊又真的傻傻的留下e-mail

解答問題時間...
潛台詞係: 我係咪見過你?
無,絕對無,絕對唔認識
有趣呢...我甚至猜緊你既真實年齡