2009年2月24日 星期二

陰 私

朋友們經常會跟我分享秘密,
唔係因為我口密. 只係因為我道德標準夠低~
亦因為咁, 有時佢地會我分享一D光怪陸離既秘密,
有時甚至會接觸到法律的底部.

我唔會好似其他人咁, 郁下就道德佬上身,
叫你唔好再做私幫生意;
又或者叫妳快d離開人地老公...

相反, 我仲會提供比你所做更過份既方案助你錯落去,
噓~ 話唔定否極泰來 坐埋一檯嘛~

"咩話? 你鍾意左條女, 但係佢已經同人地住埋好耐?
咁呀...你試下上佢屋企將個袋角攝響床頭櫃下面囉~
唔好攝床下底, 冇人睇到的..."

"咁跟住點呀?"

"跟住咪帶條女出街有咁夜去咁夜, 等其他人發現個袋角先囉...
好彩既話可以用埋個袋先出街囉...記得買D古怪既牌子喲~"

"如果上唔到佢屋企呢?"

"一樣帶佢出街, 有咁夜玩咁夜, 將自己有咁醉飲咁醉,
演技好的話扮醉都得, 但最緊要係嘔濕佢部電話,
等佢同外界失去聯絡, 一見佢想搵公共電話就攬住佢隻腳..."

"其實咁做有乜用?"

"冇架...幫佢地調劑一下生活之嘛...如果佢地鬧交你咪有得執囉."

沒有留言: